Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2010-11-04  |  Tid: 17:16:16

Solen har kikat fram idag!



Ja idag har det hänt lite mer än vad det brukar göra ^^
Vaknade väl som vanligt.
Satte mig i soffan, då ringde Emilie :) Bestämde oss för pyssel, för hon hade fått sitt Panduro paket idag.
Så åt vi lite lunch innan också. Fyyy va illamående ja blev! Så det blev inte så mkt käk för mig inte.
Har har mått illa stor del av dagen också.

Efter vi käkat så blev det att åka hem till mig, körde igång å städade, fick lite städhjälp idag ^^ Alltid snällt att hon ställer upp, gick omkring med dammsugaren å dammsög av soffan å sådär :) Så nu ser det skapligt ut. Ska torka golven imorgon tänkte jag. Och städa sovrummet. Kan behövas, lite iaf ;P
Efter snabbstädningen så blev det att sätta sig i soffan och kika en rysare. 'The Children' men kan inte påstå att jag tyckte om den. Inte alls.. Visst va den kuslig, men nej ja gilla den inte. 

Så det blev inte så mycket pyssel, haha. Vi får ta det en annan dag istället. 
Nu blire mera chill i soffan för min del. Dricker JUlmust idag, inte ofta det händer  :)

Aja, d va väl allt ja hade att säga idag.
Det som varit bra med dagen har varit att solen har kikat fram på en klarblå himmel. Även om det har blåst en del så gör solen stor nytta iaf :) Skönt!
Puss Hej! 

Kommentarer
Postat av: Emilie
DATUM: 2010-11-05      TID: 21:51:02     BLOGGADRESS: http://memliss.blogg.se/

Sniglen ska komma och pyssla snart har Präkan bestämt :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback