Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-11-08  |  Tid: 20:24:00

Seriöst.


Måndag igen.
Jag vet inte riktigt vad ja ska säga om dagen.
Har nog inga direkta ord.

Pratat med vårdcentralen igen. Börjar bli måndagsvana det kan ja ju säga. Men hoppas att det får ett slut snart. Fått läkartid nu igen och hoppas vi kan komma fram till något.
Och så hade jag besök av Emilie här.

Böda Camping som är på tv nu :D Blir så sugen på att åka på husvagns semester nästa år om det blir en bra sommar. Men det tror jag det blir. Har mina bästa att spendera sommaren med.
Å lite senare är det ju pensionärs jävlar på tv med. Perfekt måndagskväll.
Synd man inte hade mys sällskap också. Meeeen meeeen, det kommer tillslut det också ^^ Inga problem.

Nee, nu har ja inge mer att säga.
Ganska ovärt inlägg egentligen. Men så kan det va!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback