Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2010-11-02  |  Tid: 13:15:47

Regn och rusk



Och så va det tisdag igen.
Sitter och tittar på repris av Top Model. Och ska nog snart ta mig ut å handla lite..
Ska nog eventuellt göra mig lite tacos till mat idag. Är sugen på det.
Om det inte blir ändringar i planeringen, brukar faktiskt bli så. Men vi får se.
Annars blire tacos. Gud så gott!! Och så ska man hämta ut nya piller att knapra...

Aldrig ätit så mycket tabletter på samma gång.
Omeprazol -  magkatarr
Levaxin - sköldkörtel
Mini piller - preventinmedel
Och sen den fjärde är för mitt illa mående, vet inte vad dom heter än. Ska hämta ut dom.

Men men, behöver ju inte äta dom livet ut iaf, eller ja.. mini pillrena ä ju inte något ja kommer sluta med. Aldrig i hela livet. Det bästa jag någonsin testat. Älska!!
Fick ju iaf inte äta några andra piller, för att det är vissa hormon i vanliga p-piller som ja inte får äta för ökad risk av bröstcancer eftersom mammis hade det.

Jaja, nog om det iaf. Men så ser ju min dag ut iaf.. Även om ja hellre skulle göra nåt annat, men det är ju skitväder ute så finns inte så mycket att göra. Men men, vad kan man förvänta sig av november.
Brukar ju va en regning och slaskig månad.

Får kanske slå på någon film.. Hmm, vilken tro. Kikade på Dirty Dancing innan ja somna igår.. Ska nog ta ner andra filmen tror ja.. den är mysig. SÅ, nu är den på g :D Kanske kan se den ikväll efter Desperate Housewives ;P Det får man ju inte missa nä det är tisdag :D

Nee, nu har ja bubblat tillräckligt.. Massa onödigt vetande i detta inlägg..
Börjar bli lite pysselsugen också.. :P Så kanske ska man ta tag i nåt skojjigt att grejja med.. ^^ Får se helt enkelt vad dagen bjuder på :)

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Emilie
DATUM: 2010-11-02      TID: 16:34:43     BLOGGADRESS: http://memliss.blogg.se/

Ihh måste bänka mig framför tvn ikväll då:P och du, vi kan pyssla i veckan om du vill? behöver syhjälp hehe...puss på bävern!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback