Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-11-07  |  Tid: 03:18:05

Lördaaaaaag!


Ja lördagen startade väl inte speciellt bra. Fick reda på lite som ja inte ville. I och med att annat hade sagts osv osv. Så jaa. det resulterade i en sak.
Ingen ja behöver dra här faktiskt.


Åkte sen upp te pappa å Carina å käkade mat. Det va massa gott!! Riktigt lyckad fläskfilé. Och potatisgratängen va underbart god den med även om ja inte gillar hemmagjord potatisgratäng egentligen.
Åkte sen te Per och lämnade av lite efterrätt som glömdes. Sen vidare till min bror. Som blev bjuden på fest.
Och jag lyckades bli inbjuden också :) Tack så hjärtligt :)
Hade ett förtroligt samtal med min kusin. Elle två av mina kusiner. Undebara människor.
Min bror ställer också upp dessutom. och det känns så skönt. Behöver allt stöd jag kan få i detta.

Hade en toppen kväll på hemma festen, som spenderades i huset tvärs över gården :D Va toppen trevligt.ö Massa nya människor och toppen trevligt sällskap. Allt jag behövde en kväll som denna!!

Har inge mer att säga nu än att ja hoppas du repar dig!
Du är värd så mycket bättre!!


Puss Hej!
God Natt och sov gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback