Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-11-11  |  Tid: 15:39:12

Ja det må så vara....


... att jag är en tönt, men ja är fan lika omtyckt av dom runt omkring mig ändå! Så det gör mig inte det minsta.
Lika kul för det har jag också dessutom. Och goa å underbara vänner har jag också som får vardagen att bli bättre. Tönt eller ej, I don't care.

Idag blev det en tur på stan med Emilie. Vakna, vakna till snabbt å sen befinna sig på stan. Glömde ju totalt bort att lilla bilen va översnöad..:P Så fick ju ägna en stund å få bort all snö först. Men sen då kom man iväg.
Och nu sitter jag här och tjänar pengar. På att betygsätta, skiva kommentarer och skriva eget. Inga som helst fel det inte.

Över natten så hade jag tjänat 130 kr typ. Inte illa pinkat. Så saldot ökar stadigt och jag blir lika glad varje morgon ja kollar hur mycket som finns intjänat.

Hmm, kvällen ska nog spenderas i soffan. Mys mys!!
Lyxfällan ikväll :D Ser vi fram emot.

Så jaa. Ha en toppen kväll alla vänner och ovänner och icke vänner.
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback