Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-11-09  |  Tid: 19:13:38

Här va det snö!


Idag nä man drog upp persiennen så va det ju ingen vacker syn.
Snöoväder typ.. Yeej. NOT!! Hatar snön.

Men men, jag är glad att jag slipper att ta typ bussen eller gå till skolan som vissa andra "stackars" människor behöver göra. Mohahaha.
För jag har min bil. Min fula volvo 460, men jäklar va bra den är!! Kan ta min bil när ja vill vart jag vill. Så smidigt såå :D För i detta väder skulle jag inte röra mig ute om ja inte hade bil. Aldrig att jag skulle gå någonstans. Eller cykla.. Fyy! Och buss är jobbigt. SKulle va i akuta nödfall.

Så tog på mig lite kläder å smink. Bland annat foundation, och jag behöver inget tjockare lager för att se bra ut, vill ju inte se ut som en spacklad fjortis liksom men ett tjockt äckligt lager. Den jag har får man en jämn och bra yta av ändå. Man använder sig ju av bra märken liksom. Pudret måste ja köpa nytt snart, och det kommer bli Lumene igen, ruggigt bra måste jag säga. Mascaran kommer från Face Sthlm, underbart bra!! 
Mer smink än så behöver man ju inte ha, vet att jag ser bra ut iaf. Vare sig med eller utan smink. Självförtroende kallas det har jag för mig.  

Så begav man sig ut i snövädret, mötte upp pappa en sväng, sen vidare till ICa Maxi och handlade, Sen till Coop Fröding och hämtade ut paket. Mitt nya mobila bredband :D Wiie! Funkar superbra hittills, inte kopplat ifrån sig ännu.. :D Gillas!
Blidde taco till middag idag. Massa gott, inte ätit det på bra jäkla länge. Så det blev bra bra.

Fick bege mig ut i ovädret ännu en gång, pappa hade råkat sätta fel vinterdäck på min bil, hade farmors på. SÅ fick åka upp och byta förut. Uscha, ruggit blåsigt och massa äcklig snö!
Men men, nu har jag ju rätt däck och det skrapar inte längre!! Underbart Wiiie!
Ska tydligen äckel snöa imorgon med.. Suck!

Aja, det blir iaf soff mys resten av kvällen, en kopp te skall göras lite senare till Desperate Housewives. Och så är det ju Bartenderskolan, det måste man ju kika lite på.
Så ja säger väl som ja brukar.

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback