Gott & Blandat  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-11-22  |  Tid: 00:13:13

BIO!





Ja, då har man sett första delen då. Bara vänta på den andra nu ^^ Längtar redan.
Den va riktigt bra. Även om den va litte småseg vissa gånger, men man får ju ha förståelse, man kan ju inte ha för mycket händelser i första delen när det förmodligen kommer en andra del som är lika lång som den första.. dvs 2,5 timme.
Den kommer ju också ingår i samlingen, har ju de 6 första i bokhyllan. Filmbetyg 10/10 för att va första delen =) Jag är hel nöjd. Och så skönt att den gick i Karlskoga. Inte alltid alla filmer går. Men ja denna visar dom här. 


Ska snart försöka sova, kanske.. eller inte. Kolla lite avsnitt av Gilmore Girls nu. Och hoppas att mina Killer Heels kommer till veckan. ÄLSKA höga klackar!! Man är ju liksom proffs på höga klackar när man ständigt går i det. Är ju 12 cm klack på båda =D LOVE it! Å man blir ett ännu mer super proffs när man är full. Å det är vad ja ska bli på lördag!
Jag och Angelique har bestämt att vi ska köra en favorit i repris. Typ ett fullt Pokalglas med cider ska slukas på ca 30 sek. En bra start på kvällen ;) Kommer bli så jäkla skojjigt. Vi får väl se om det blir en Angelique & Alexandra night out eller om det är fler som hänger på.

Så skor hoppas vi på till veckan. Lovely shoes. Längtat efter att klicka hem dom. Slänger väl upp bild på dom när de kommer sen =D *happy happy happy* Å kläderna kommer på tisdag, express leverans. Wihoo! Thank God! 
Kommer bli så snyggt på lördag. Yes yes yes!
Får jag pengar från FK så kommer jag nog eventuellt beställa alternativt åka till Lindex och köpa en klänning ja kikat på. Med dragkedja fram vid brösten. Vi får se. Men jag älskar den. Fast det finns en annan som är grymt snygg också. Den bredvid alltså, med hel dragkedja och snörning i bak :P Får se helt enkelt :D



NU: GG och sen sova! Upp 6 imorrn!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback