Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-11-10  |  Tid: 12:57:39

Å ännu mera snö va det här!


Oj oj oj va mycket snö vi fått över natten. Inte klok. Pang bom bara! Min lilla bil är ju helt översnöad. Haha! Tur jag inte planerat att gå utanför dörren nåt idag då.
Eller så kanske man tar med sig katten ut, han verkar ju älska att det kommit snö. TokSigge! Men det återstår att se.
Får se om Emilie ville ta en fika också, då kanske man måste ta sig ut iaf. Men det märks. Är ju inte lika mycket snöstorm ute idag.
Jag gillar inte snön, men visst är det ändå lite fint med snö på träden o sådär..

Ne, nu ska ja värma lite mat istället och kika på nån bra film. Och sen fortsätta tjäna lättförtjänta pengar ;P Så jäkla enkelt! Redan tjänat 200 kr på 1½ dag typ.

Inte nu till helgen, utan nästa så blire nog eventuellt en liten tripp till K-sta ^^ Vi får se hur det blir. Kan ju få besöket hit också kanske. Det märks helt enkelt. Men det ska bli nice att äntligen träffas, efter typ.. hmm.. 3-4 år? Looking forward.

Nej, nu nog bubblat om nada stuff ^^
Orkar inte engagera mig i inlägget ja läste igår. Jag säger bara Ha Ha Ha istället. 
Lalalala my hands are warm to.


Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback