Shopping  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-07-14  |  Tid: 17:12:49

Stan idag ^^


Vakna väl vid elva idag. Skönt, skpligt pigg, fast vaknade av att Sixten kräktes.. Stackars misse. Hatar att se dem kräkas.. De ser ut att ha det så jobbigt.
Men nu verkar han iaf må bättre.
Så fick man sms av Angelique, bussen hon skulle åka med gick ju senare än va hon trodde. Så jag åkte till käraste Sandviken (Ja jag saknar Sandviken) och hämtade upp henne =) Va gör man inte för sina vänner..
Hittade ju en del fynd på stan, lite mer än vad jag egentligen SKULLE ha.... Hmm.. Shoppingtarm suger! Ska nog operera bort den satans delen ;P

Men men, fynden började iaf på Lindex. Där va det REA :D Sigge gillar REA ;P

BH: 59,50 kr
Tillhörande string: Gratis
Grön So.U trosa: 29.50 kr
Svart string: 39 kr

Det va 3 för 2 även på rea underkläderna. Så Dessa fynd betalade jag 128 kr för. Det kallar jag bra. En bh och tre trosor för det priset. Great!

Sen gick vi vidare till H&M, där blev det lite fynd också, men de hade ingen rea.

Sen gick vi vidare till H&M. Där blev det mer fynd. Dick ingen direkt rea.

Två stycken olika Body Splash (typ parfym aktigt) : 19.50 kr st.
En Face Mask med doft av Vanilla fudge : 19.50 kr
Neccäsär (stavning) : 49.50 kr (Behövde ha en ny, och denna va väldigt rymlig.) Och Rosa ^^ Fanns i blått också tror jag.

Till sist så köpte jag en mysig over size Tshirt med Hello Kitty tryck. Skönt å bara gå å mysa i på kvällarna när det är varmt. 149 kr. Tvekade väl lite, men sen så fick den följa med iaf.
Så nu är det slut med shopping för mig måste jag nog säga! Va inte planerade inköp.

Blev ju lite kattsand på Ica Maxi också, men det är ju sånt där som behövs. Måste ju göra rent lådorna idag. Va 14 dagar sen. Alltså, grund rengöra, byta all sand och tvätta ur dem och hälla i nytt.
Köpte även en palett med tre ögonskuggor från Isadora på Maxi, den kostade liksom 24.50.. och ordinarie pris på en sån ligger på 95 kr. Så det va givet ^^

Skriver lite senare sen igen.
Men det va iaf dagens och månadens shopping.

Puss Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback