Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-07-26  |  Tid: 17:02:30

Sorry..


.. Förr kass uppdateing! Absolut inte meningen.
Men har inte haft tid eller ork att skriva nåt heller så.

I fredags så blev det ju hemma fest hos Angelique och Andreas. Mycket trevligt! Vi har nog aldrig haft så kul som vi hade då på länge.
Så det gör vi om när du fyller bruden! Vilket är snart ;)
Går inte beskriva fredagen, men med massa alkohol, kortspel och trevliga människor så behöver man inte säga så mycket heller. De som va där vet hur trevligt vi hade det.

Lördagen vart ju ganska slapp och seg. Inte hände det mycket. Åkte och köpte en kebabsallad och mumsade på till Alice i Underlandet. Det va en helt okej kväll det. Somnade gott.

Söndagen bjöd på en regning morgon.. Men jag och Angelique trotsade vädret och drog till IKEA och unnade oss lite ljus och andra prylar. Jag slog på stort tror jag och köpte mig:
* 2 stycken fredskallor
* Röda papaja krukor
* Torkställning
* Ljus med dot av Passionsfrukt och ett paket som innehåller ljus som luktar Kanelbulle, Kladdkaka och Cheesecake.
* Bygel burkar
* En röd lampa

Så jaa, det blev lite mer än vad jag hade planerat, men nu blev det så. Jag är nöjd med mina köp till köket iaf. Säger det igen, eftersom det är rött kakel i köket så passa det bra med röda krukor och en röd lampa i fönstret. Det går ju i rött och svart så då får man ta tillvara på färgerna.
Och nu kan jag ju tvätta i lägenheten utan att känna att jag inte har någonstans att hänga kläderna på tork. Och burkarna kommerr ju ta plats i köket också och sen i badrummet.

Ikea är bra ^^
Men nu är det ju även så att jag är jakt på ett rumsbord. Och jag vill ha det i ett möööörkt träslag, eller svart. I och med att jag har en Billy bokhylla, en till påväg. Mörkt vitrinskåp, soffan kommer ju vara svartmelerad, och så har jag ju bruna tapeter. Till ovh med min takfläkt är svart. Bara tv bänken som är i ljust beslag.
Så då vill jag ju ha ett rumsbord som är mökrt också. Men hittar ju inget som jag vill ha. Visst, Lack är enkelt och helt okej snyggt, men det ser billigt ut, och vingligt typ..
Så ja jag vet inte. Ska kolla ett ställe till för å se om jag hittar något. Hoppas på det bästa, och att det är bra pris med.

Nej nu blire Hells Kitchen och chilla lite.
Sen mat som idag får bestå av Kötbullar, mos, sås och lingosylt ^^

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback