Gott & Blandat  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-07-10  |  Tid: 21:42:27

Nokia 6700 Slide



Fick lite av Soldnedgången vid hundbadet i alla fall. Och bilden är tagen med min nya telefon. 5 Megapixel kamera med Carl Ziess optik. Kanske inte VÄRLDENS bästa. Men mycket bättre än min förra iaf.

Idag har det varit väldigt varmt.. Men visst har man överlevt den dagen med.
Sitter här och tittar på Tru Calling nu, visst, har sett hela serien förut, men det va ett braaa tag sen så jaa, det kan jag gärna kolla på. Har bunkrat upp med pepsi, lösgodis och OLW stjärnor. Mumma!

Imorgon blir det grillning med en hel massa personer. Lite senare under dagen, då värmen KANSKE har lagt sig lite. Men jag tvivlar. Ska grilla kyckling filé som jag lagt i marinad. Och imorgon ska jag baka en Tobleronekaka, en kladdkaka med toblerone i. Vi får se hur det blir.
Kan dela med mig av bild och recept om det blir bra. Men det tror jag väl att det blir ^^ Ska ju bli lite mer aktiv här så då kan jag väl lika gärna delge er bilder och recept också. Lite roligare att läsa då kanske. Så det inte bara blir massa sölig text ^^

Ha en bra lördag kväll!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback