Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-07-29  |  Tid: 15:46:50

Klassiskt festivalväder..

... Säger Angelique att det är. Men jag vet ju inget om det då jag inte varit på nån festival. Men jag håller väl med om det istället ^^ Är ju samma om man åker iväg och campar eller så, då blir det oftast regn.. Eller att alla tvestjärtar invaderar tältet om man tältar... Huaa!
Det är ju liksom PIP här i Karlskoga, för 3e året i rad tror jag. Och i två år har jag sagt att jag ska gå, men det har iaf inte blivit av.
Detta året blev anledningen att jag flyttade till ny lägenhet och det kostade pengar, samt att jag sa upp mig på sommarjobbet. Mycket utgifter mindre inkomster. Men jag valde det själv.
Men nästa år, då jävlar! Då ska ja dit och se till att köpa pass när de släpps så man har ett.. =D Fast vi får se hur det blir med det. Men det skulle va kul att gå, trräffa folk från andra städer.. Festival folk. Sociala med massa trevliga människor som man i alla fall säker aldrig träffar igen sen.

Vi åkte iväg en sväng igår och hamnade vid stan. Och vid en idrottsplan, IP som det kallas. Och vi hörde Europe spela. Underbart. Och publikens jubel. Å sen när de spelade The final countdown. Jaa, det va underbart. Får se om vi åker iväg en sväng idag igen. Det märks. Och vi va då Jag och Angelique =)

Sen så jaa, behöver inte säga mer än Björn Skifs.. Ingen som kommer förstå iaf. You just had to be there.

Idag så har det varit en dag med bara massa regn. Har varit och handlat ny kattsand, får se vad de säger om det.. 5 kg för 25 kr liksom.. Ingen världsbäst sand, men kanske duger, iaf under helgen. Får väl byta sen.
Städar å grejjar. Har kört igång både tvätt och diskmaskin. Nu ska lådorna göras rent snart, sen grejja lite mer.
Ska väl hinna med lite mat idag med. Får se vad menyn bjuder på.

Imorgon så blir det kastrering och abort för Lottie. Sen får hon följa med till en annan del av Sverige, som jag ska åka till imorgon. och nu menar jag faktiskt inte Köping. Utan en annan ort :)
Ska bli så mys att få somna i hans armar igen. Och bara få mysa. Pussas å kramas. Underbart.

Nej, nu åter till dags sysslorna :)
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback