Mig  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-07-15  |  Tid: 17:01:49

Idag är idag. Och ingen annan dag.


Men igår va också en dag, en bra dag för kvälls dopp ^^ Helt underbart skönt i vattnet måste ja säga.
Dock så blev det massa mygg, å så stötte vi på massa muccholor! Så mucchligt ;P Å sen så dök Lad Gagas penis in också.. Helt underbar kväll. Det gör vi om. Några timmar tidigare som sagt. Gött att träna lite i vattnet med.

Men jaa, idag så blire färd från Karlskoga till anomym ort. Haha, har inge behov av att avslöja vart jag ska. blir bara massa intriger av allt då säkert. Och det orkar jag inte med. Så jag låter det vara osagt faktiskt. Men jag ser fram emot det. Ska bli trevligt.
Åker vid sju, åtta något sånt, när det blivit lite svalare så det går att köra hela vägen. Och så har jag ju fått låna ipod av underbaraste Angelique med! Så jag har musik på vägen, annars överlever jag icke!
Ska svänga in och köpa lite godis också på Coop tänkte ja, så får snart ta å åka.
Men väntar på Emilie, hon ska komma oh hämta lite växter här. Har en hel del på balkongen. Och lovade att hon skulle få tomat och körsbärs tomat planta.

Men jaa, sen ikväll bär det av. Sa bli spännande. Nog för att jag kört typ 35 mil ner till Ullared, så dessa mil lä ju inte kännas så mycket.. Va ju te 6 mil från Linköping ett tag med.. Så jaa.. Detta bli nog en baggis ^^ Men jaa, nevös ä jag, lite iaf. Haha. Med att hitta parkering och vart jag ska osv.. men men d löser sig. Ska ta med gpsen ^^ Och hoppas på att den inte leder mig fel. :P

Nej nu äre snat dax att bege sig.
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback