Gott & Blandat  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-07-14  |  Tid: 00:15:11

Gratisbio gratisbio gratisbiiiiiiiio!!



Gratisbio blev jag tipsad om av en vän för ett bra tag sen!
Trodde väl inte på det först, men registrerade mig, deltog i undersökningar, handlade, klickade lite hit coh dit. Och fick mitt första presentkort. För man behöver inte välja biobiljetter.
De ha så mycket mer! Presentkort på massa olika butiker och företag, välj det som passar DIG!
Det funkar, jag vet. Eftersom jag blev övertygad om det själv.

Genom Gratisbio kan du träffa nya människor, bli vän med dem, skriva till dem, ge presenter osv osv. Du kan även skapa en egen profil och skriva om dig själv, lägga upp bild och sånt där.
Mycket praktiskt.
Gratisbio har utvecklats mycket på sista tiden och blivit så mycket bättre!
Och har verkligen med alla typer av kampanjer, som passar alla.

Nu under sommaren så har de även en sommarkampanj, där du kan skaffa en blomma, vattna den genom att uttnyttja erbjudanden och vattnar på blomman och kan få poäng, biobiljetter eller presentkort. Allt beroende på vad man gör. Jätte praktiskt! Jag har redan samlat 11 poäng på det genom bara några få klick.

Så Gratisbio funkar verkligen!
Jag brukar handla på cdon via dem, och då får man poäng, även via Ellos, då får man ytterligare poäng. Så kika på Gratisbio innan du ska hanlda via olika företag.
Genom att vara aktiv, som att skriva till folk, bli vän med dem och ladda upp bild så får man poäng. Aktivitetspoäng alltså.

Rekomenderar Gratisbio! Verkligen!

Klicka här så får du 75 poäng direkt vid registrering!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback