Dåliga dagar  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-07-21  |  Tid: 01:04:20

Dataproblem!


Ja fruktansvärda sådana!! Hemskt!
Datorn slutade att samarbeta förut idag.. Och det va ruskit jobbigt måste jag säga.
Och det hela började faktiskt genom att jag skulle ladda ner en serie på Piratebay... Fick ett sådant Astrid Lindgren infall och blev sugen på att kika på de filmerna, och skulle då tanka ner Nils Karlsson Pyssling, På rymmen med Pippi långstrump, samt Pippi serien som gick på tv för längesen. Och det va när jag startade igång pippi serien som allt började krångla och sen funkade knappt något. Uscha!

Tur man hade Jani som kunde komma hit och hjälpa mig, från ca kl 15.00 idag tills strax efter 00 så ha han hållt på å grejja med daton. Fifflat med det ena å d andra.. Fy säger jag bara. Den filen ska jag inte ladda ner mer!! Aldrig!
Även om man inte ska ladda ner saker å ting. Lär nog inte göra det på bre länge heller... VIll inte ha mer data trubbel. Tur att det inte va så mycket saker vi behövde spara över till hans bärbara hårddisk. Men iaf! Är aldrig kul att starta om från grunden, för man förlorar så mycket ändå.
Men men, nu funkar allt som det ska igen. och det är tur det!!

Känner mig ju handikappad utan datorn..
Nej nu säger jag god natt!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback