Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-12-27  |  Tid: 10:12:51

Vakna med igensvullen hals.


Kanske nytt slående tv program ;)
Eller kanske INTE!

Vaknade vid halv fyra imorse av att halsen va totalt igen svullen, skit ont och kunde knappt svälja.
Blev att värma mjölk med Eucalyptus halstabletter i. Det blev liite bättre och jag kunde faktskt somna om igen strax efter fyra.
Inget jobb idag som tur va iaf. Hade nog inte pallat att gå iväg. Å så snöar det ju som fan ute idag igen. Inte klokt.. Orka med mer snö? NEJ!

Satte ut min lilla brumbil igår på blocket. Och har haft tre hittills som hört av sig. Så förhoppningsvis slitar detta bara lyckligt o jag får bilen såld. Vore så naaajs!
Vore så skönt att bli av med den så man får in liite extra pengar och kan lägga på någon skuld så den försvinner.
Har en person som ska höra av sig nu efter 10 så får vi se vad han säger.
Vill inte gärna pruta ner den. Ligger ute för 3000 och dom pengarna är faktiskt välbehövliga.

Så vi får se vad det blir av detta.

Nu ska jag dricka lite te och hoppas halsen vill ge med sig lite.
Och så håller ja ju på att snyta av mig näsan också.. Förbannelse att va snorig å behöva snyta sig... Behöver nog köpa mjukare papper för att min näsa ska överleva.

Hörs senare!
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback