Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-12-17  |  Tid: 15:13:09

Väckt av en våldgäst!



Somnade strax innan 00 inatt.. Va halvt död efter dagen i Örebro på Prickan Jr. Men jaa, en underbar dag som vanligt. :D
Åkte till Rusta å handade lite. Nödvändigheter.
Hem till pappa och käkade mat. Sen hem å däcka i soffan.

Idag då, sov så gott, å så hör jag att det ringer på dörren, katterna flyger omkring som vanligt när nån plingar på dörren.
Upp ur sängen, tänkte att det va grannen som fått min post eller nåt, tittar i titthålet å ser Angelique utanför............ Öppnade å såg nog jaa skittjurig ut. Ha ha ha!!
Å så säger hon glatt, Nu ska vi åka å hämta sprit. (Vi hade beställt en låda med Xide Rasberry Blossom på systemet)
Å jag är halvt död, inte medveten om vad som riktigt händer. Men jaa, kläder får jag på mig, en stickad tröja bak å fram dock. Haha. Upptäckte det på Kulan.

Men jaa, vi fick våran cider.. Wiiie!
För imorrn äre Julfest/Inflyttningsfest i lägenheten. Ska bli toppen skojj! Ska ta å städa å fixa lite idag och imorrn hade jag tänkt mig. Få undan lite disk och sådär, få upp den andra julgardinen med... Kan va bra.

Men jaa.. Nu ska ja sätta igång å städa... Bläärk!

Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback