Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-12-19  |  Tid: 14:13:04

Seg söndag



Ja det blev en lyckad kväll igår.
Fick upp julgardin kappan i köket till å med innan folket kom.
Conny va först på plats ;P Följt av Andreas, Angelique och Jani. Sen kom Emma å Simon oxh tillsist så trillade två sjuklingar in, Peter och Veronica.
 
Killarna hamna i köket och tjejerna i rummet. Lite trist när det blir uppdelat, men men,, what to do. Vi hade samtalsämnen att prata om iaf... Nu har jag inte så stor erfarenhet av det som togs upp, det vill säga hur killar är, om de jobbat hela dagen eller jobbat borta så förväntar de sig att det ska va snyggt å städat å tvättat å diskat osv osv osv.... Men de ser inte att man faktiskt gjort något när man kommer hem. Utan man ska behöva städa å plocka när de ser på för att de ska lägga märke till det.. haha..
I-lands problem till max. Haha.
Men jag lär ju få erfarenhet av det tids nog ;) Kanske, vem vet. Återstår att se helt enkelt.

Idag så blir det en lugn dag, blir en donken dejt med bästaste Angelique ikväll :) Ska bli nice. Vet inte om ja är så hungrig då eller om ja är sugen, men är så gött å bara sitta där.. så cola blir det nog om ja inte är sugen på mat. Måste försöka hålla lite i pengarna som är kvär så man kan betala det som ska betalas. Lite back går ja nog denna månad med, om inte FK tänker ge mig några pengar... I januari när ja får lön å studiemedlet så tänker ja skita i dom. Orkar inte bråka mer då.

Men men, nog om det. Det va trevligt igår iaf. Gör vi gärna om. Får väl se vart nästa fest blir. Och när det blir. 2011 skulle jag tro på iaf.
Nu ska ja värma pizza eller ta min kekabsallad som står i kylskåpet å väntar på att få bli uppäten. Mums!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback