Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2010-12-29  |  Tid: 00:07:56

REA fynd!


Somnade väl runt halv 4 imorse kanske..?
Då hade jag försökt sova i sängen, soffan å tillbaka i sängen.
Hostade och snorade.. uscha. Vill bli frisk nu!

Annars så har det varit en lugn dag. Va till FK idag, tänkte att det är lika bra att besöka dom istället för att ringa. Blir lätt missförstånd då. Och så hade ja ju papper att visa upp osv.
Så jaa, hon trodde absolut att ja va berättigad sjukpenning nu, ja den som har varit utebliven vill säga. -.-
Så vi får hoppas på det bästa, en handläggare skulle väl kontakta mig så ja får ett nytt beslut. Men dumt å hoppas på för mycket. Bättre att inte hoppas alls.

Så blev det en tur på stan med Emilie.
vi gick in på HM och kollade lite på deras rea ^^ Å jag hittade ett super klipp.

Ett par jätte söta Hello Kitty tofflor!
Sköna å mysiga. De kostade 75 kr, men så va de lite trasiga på ett ställe som ja ska sy ihop, och då fick jag dom för 25 kr istället ^^ Å ordinarie pris på dom va 129 kr. Så jaa.. Ett superklipp ^^ Tihi.

Sen blev det lite fika också, Emilie bjöd. Har blivit riktigt fint inne på Break. (Gamla Melkers) Ska testa Taco tallrik där nästa gång :D

Så jaa, det är väl vad som hänt under dagen. :)
Snart nyår då.
Kanske får ner Hjärtat hit iaf! Märks på torsdag. Jag hoppas att han kan komma hit ner.

Kommer bli denna på nyår eventuellt.
(Ja jag vet att ja inte har världens snyggaste ben)




Och för en annan information, skit i om ja har råd eller inte.
Har inte hört ett piss från dig å så helt plötsligt kommer frågan om ny bil å sen hur fan ja ska ha råd? 
Jag har haft en JÄVLIGT trasslig tid, men haft en far som ställt upp till 150% på mig så jag kunnat klara räkningar och allt annat.
Nu, från och med januari så kommer jag kunna stå på egna ben!
Därav så har jag råd att skaffa en ny bil.


Kommentarer
Postat av: Lilla jag
DATUM: 2010-12-29      TID: 13:05:35     BLOGGADRESS: http://hottish.blogg.se/

Du har ju riktigt snygga ben tycker jag, rauwr ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback