Gott & Blandat  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-12-12  |  Tid: 19:56:00

Önskelista update ^^


Tänkte ja skulle göra en update på min önskelista som jag skrev om i ett inlägg tidigare.
Vissa saker kan man ju inte få utan får köpa själv, och nummer 7 har ja ju redan köpt.


1. En ny bil (Fixar själv)
2. Pengar
3. 4 o 5e säsongen av Ghost Whisperer
5. Ny stekpanna (ja, jag behöver faktiskt det)
6. Presentkort (Kicks, Lindex, HM)
7. Ny Face Stockholm Mascara...... (Behövs inte, köpte en ny idag =D)
8. Skulle vilja ha sånt där laptop stickers, eller vad det heter, sånt där man sätter på överdelen :D
9. JLo parfym Sunkissed Glow tror ja den heter.. 
10. Bensin checkar är ju aldrig fel..... 
11. Taklampa till köket (tråkig klapp? Jaa, men jag behöver faktiskt en sån med!!) 

Jaa, det är väl det Alexandra önskar sig just för tillfället. Kan ju ändras som vanligt.
Men bäst att passa på att skriva det när man ändå faktiskt kommit på vad man önskar sig. Så folk slipper fråga.... För då kommer man inte på något alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback