Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-12-15  |  Tid: 18:41:42

Onsdag



Fast de ringde vid 11 från pelmatic och fråga om jag ville jobba på Blåmesen imorrn.. Ja tack gärna! Gör jag absolut. 8,30-16,30. Så då räcker det om man åker vid kvart i åtta imorrn då ^^ Skulle tydligen komma in snö oväder inatt.. Så man får väl ställa klockan på 7 så man vaknar i tid och ser hur vädret är. La aldrig filten på bilen nu idag, så får väl skrapa rutorna misstänker jag. Aja.. Smällar man får ta när man är dum å inte tar sig 2 min till att lägga den över rutan. Haha.

Ja, jag kom iväg till banken som ja skulle. Och träffade även Angelique för en Viking dejt. Vår lilla pizza turk kommer fortfarande ihåg vad vi skulle ha :D Är han inte söt? Jodå, det är han. ;) Stod å kolla på mig genom en litet "fönster" de har. Såg i ögonvrån att han stod å snegla mot mig flera gånger.
Å så blev det hem å ringa lite samtal. Nu är iaf två saker avslutade. Så himla skönt.


Men är lite ledsen ;( Mitt paket från BonPrix kommer inte komma förän typ nästa vecka ;( ;( Det är skickat ifrån Tyskland och kommit in i Sverige. Så jag har nog inte tur att ha det på fredag. Min snygga klänning som jag skulle ha på mig på lördag.. Hade ju letat som en tok efter en röd klänning, hittade en å så hinner jag inte få den. Buhuuu!! Så jag får väl köra på svart då. Å ha den röda på nyår kanske.. Eller om det blir en annan på nyår som ja beställde samtidigt, en sån där snyggisch med dragkedja. Den va riktigt snygg.. Kunde inte stå emot. Fast den fick ni inte bild på.

Ja, fika skulle inte va så dumt du Louise ;) Mucho trevligt. Får väl höras om en bra dag när vi båda har tid. Du kanske har mer tid under jullovet?

Jag blev kallad för fru igår! Inte med mening kanske, men det va en man här igår som sålde brandsläckare, brandskyddsgaranti för 10 år. Å han sa det efter vi pratat en stund att ska vi inte ta å teckna en sån här försäkring till frun..?
Tack men fröken får du gärna säga sa jag till honom. Haha.
Än är ja inte fru, och lär inte bli det heller. Giftermål är inget för mig. Står fortfarande fast vid det och gjort det länge. Visst, man kan ju säkert ändra sig med tiden.. Men det är alltför många giftermål som slutar med skilsmässa. Då kan jag lika gärna va förlovad å slippa att gå igenom massa pappersarbete om det skulle bli skilsmässa, å allt det där om ditt å mitt å vad som är gemensamt.. uscha. Räcker med att sambolagen är som den är.

Ja nu äre klart, pappa ställer upp å är kissevakt åt mina busar när ja åker upp te Avesta. Frågade han idag. Visst vore det smidigare att älskot kommer ner, men jag vill nog åka upp. Slippa Karlskoga ett par dagar. Komma härifrån. 
Nej nu blev det sådär mycket babbel igen!! Får sätta silvertejp på fingrarna så det blir svårt att skriva. Känns ju som att det blir milslånga inlägg varje dag!
Duschen kallar. Man vill ju va fräsch när man ska iväg å jobba, eller ja man vill väl va fräsch hela tiden men jaa... Ni fattar ;)

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback