Shopping  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-12-08  |  Tid: 18:40:55

Julfest


Ja, den 18e december så ska vi ju ha julfest här på Gösta Berlings väg 35, 5e våningen.. Dvs hos mig ^^
Får väl bli typ lite av en inflyttningsfest också då kanske.. Har mina små ideér iaf om vad ja ska bjuda på. Något litet iaf kanske.. Får se.
Men aja, till det ja tänkte säga. hade ju eventuellt tänkt att köra på svart tubklänning eftersom ja inte hitta någon som jag ville ha. MEEEN nu har jag hittat en bärröd klänning. Fast jätte röd vill jag inte påstå att den är. men den är inte svart iaf. Å det va det som va huvudsaken :D Att INTE ha svart på julfesten. :)
Och vi tog datumet 18e för att det passa bäst, julafton är ju på en fredag, då ska vi fira jul med våra familjer först, sen på kvällen så ska vi ses hos Angelique å mysa :) Får väl se vad vi hittat på där.. Dricker glögg å äter pepparkakor o lussekatter kanske :D Vem vet ;P

Men jaaa iaf! Klänningen :D


Å sen svarta leggings till. Det får iaf bli svart :) Men jag är hel nöjd med valet av klänningen. bara hoppas den hinner komma också. de har ju inte express leverans som Ellos har.
Ja, jag har beställt den på en skitbra sida, beställt en gång förut och kläderna har riktigt bra kvalitet och super bra priser måste jag säga!!
denna klänning kostar 299 kr. Helt okej prist tycker jag.

Och sidan heter BonPrix - it's me
Jag rekomenderar den verkligen! De är inte världssnabba på leverans, det måste ja säga. Men det finns så himla mycket snyggt till rimliga priser. Bra priser!
Kläderna är ungefär i samma storlek som man brukar säga, om det inte står nån kommentar om att de kanske är lite små i storlekar, mend et jag köpte hos de första gången passade när ja valde den storleken jag brukar ha.
Skor finns det även också.
Beställde ett par när jag beställde första gången hos dom. Beställde storlek 37, som jag vanligtvis brukar ha, och de passade. 
Väskor, jaa, allt.Klöäder till kvinnor, män, barn. Skor, väskor, accosearer.. ja massor!

Och de har så man kan betala med kort, man kan även välja faktura 14 dagars betalning, och betalar man inte hela summan inom 14  dagar så övergår det automatiskt till ett konto hos dom.
Jätte smidigt!


Så den klänningen blir det på julfesten och säkert även på julafton hemma hos pappa å carina, där hela familjen är samlad denna gång :D
Å sen hos Angelique kanske :D vi får se.

Men jag rekomenderar BonPrix!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback