Mig  |   Kommentarer (1)
Datum: 2010-12-29  |  Tid: 17:27:50

Jag saknar..... mig...



Hittade massa gamla bilder igår.
Å då menar jag massa.. På både mig och katterna.. Från 2008. Och jag ska va VÄLDIGT ärlig och säga att jag SAKNAR min smala kropp så in i helvetes jävla mycket! Jag saknar att ha platt mage. Visst, ja det är snyggt med lite mage kanske.. Men jag saknar min kropp.
Och jag ska göra ALLT jag kan från 2011 för att få tillbaka den.
Hjärtat har faktiskt lovat att när ja når min målvikt å se ut som jag vill så ska vi köpa massa kläder, han ska belöna mig för mitt hårda jobb då.
Muta kanske, men en JÄVLIGT bra muta.

Ska va lite generös å "vika" ut mig lite.




Ja, jag saknar min kropp.. Och jag ska lyckas få tillbaka den på nåt jävla vänster!
Jag väger *piiiip* nu. Och vill väga runt 56-57. Det är en jävla bit om ja ska va ärlig.
Hjälp mig 2011! Peppa mig! Det lär jag behöva.


Kommentarer
Postat av: zx9r
DATUM: 2011-05-12      TID: 01:10:58     BLOGGADRESS:

fan så sexigt!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback