Mig  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-12-31  |  Tid: 16:51:25

Hittat...



Hade glömt av denna lite ^^ Blev totalförälskad i den när ja såg den på Lindex.
Denna har jag som ett mål. Att den ska sitta lite bättre när ja gått ner i vikt ;)



Denna tvättade jag igår. När jag köpte den kunde ja knappt hålla den uppe för brösten va inte tillräckligt stora. Nu är dom istället en aning för stora för att ja ska få upp den tillräckligt över dom. Haha, men om en del av magen försvinner så går det nog att dra upp den lite ;)



Denna tvättade jag också igår, och trodde jag blivirt för stor över magen för att få igen den, men det gick. Men jaa, lite måste ja allt förlora igen för att den ska sitta bra med.

Så jag har tre målklänningar som jag vill komma i och att de ska sitta bra. För det gör de inte direkt nu. Men kul å se om ja fick på mig dom ;P
Nu är bilderna inte av bästa kvalite för ja har inte det bästa ljuset i sovrummet. Men jaa.. De kanske duger. Å det syns ju vad ja har på mig iaf ;)

Men denna blire ikväll:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback