Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-12-03  |  Tid: 13:13:14

Helgen är här :D


Så va det fredag igen !!! Niiiice det :D
Har varit på stan och fikat med Bästaste Angelique :) Det va mucho trevligt som vanligt. Skratt å sängkammarbrev;) hahaha!!
Fast det händer väl inte så speciellt mycket mer idag, skulle ju boka tvättid, men det blev ju inte av. Duktigt av mig!
Får ta det till veckan om jag inte får jobba då. Vilket jag hoppas att jag får så jag kan prova på om det är nåt för mig, är det d, då måste ja lösa detta med buss å grejjer tror jag.

Fick ju första Sims installerat på datorn igår med alla expansioner samt Roller Coaster Tycoon 2 med. Wiie. Kommer väl nörda det några timmar om dagen säkert nu. Haha. Älskar det spelet. Förutom när snorungarna går runt å spyr hela tiden. Man SKA inte åka sånt som inte klarar av. Haha.
Så jaa.. ^^

Imorgon blire film och tacos. Ska bli myspysigt :D
Jag har inget mer att tillägga just nu.

Kanske ikväll!
Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback