Tankar  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-12-07  |  Tid: 22:26:08

Funderingar...


Ska ju snart ta å färga håret igen, samma färg ja har nu, men färga bort utväxten å det.. trivdes i det relativt mörka.
Även om mormor absolut inte alls gillade det, men men, mitt liv min hårfärg.. Och så ofta ses vi inte så hon hinner störa sig så mycket på det ;)
Så jaa, måste färga håret snart. Kanske till helgen? Hmm, får se helt enkelt..
Men nu till det ja funderade på.
Angelique beställde ju löshår och söta rosa slingor...
Louise ska färga sitt svart(tror ja d va?), ha svart löshår samt ha massa neonrosa slingor fram vid sidan av håret, samt färga rosa lugg... (om jag fattat rätt) 
Snygga flikkor!! Yeeah!!
Så Alexandra blev lite småsugen på att beställa slingor i typ grön och intensiv lila


och använda till nyår, skulle ju se lite snyggt ut faktiskt och kul. Få lite mer färg på håret :)
fanns ju så himla många snygga färger, men ja gillar grönt och lila, och eftersom hårfärgen är så pass mörk så behöver ja inte ha svarta slingor. Men lite färg är ju kul, å nyår liksom. Inte så att ja tänker ha det i jämt. Haha. Å blonda slingor skulle ja inte vilja ha, varit blond en gång, aldrig mer. INTE min färg.

Meeen, jaa... Eller borde ja ta någon annan färg?? Inte rosa, jag är inte rosa... Så inte rosa.. Förbjudet med rosa! Å inte orange, vill ju inte se ut som att ja har massa apelsinskal i håret.. ;P
För outfiten blir nog svart klänning av nåt slag... Kommer inte ha råd att köpa nån av klänningarna på Lindex så. Får ta vad jag har här hemma, kan ju faktiskt använda den ja hade när vi va ute sist :D Snygg och nyårs aktig :) Så ja, det blir nog svart outfit iaf :D

Så ja, vilka två färger ska man köra på? Ska ju tilläggas att det är en väääääldigt mörk brun nyans jag färgar håret med.. Näst intill svart faktiskt. Hmm hmm..... Jag vill ju också vara färgglad :D:D Haha. För en gångs skull ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback