Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-12-14  |  Tid: 22:08:50

Dagen i övrigt.


Ja, dagen på Blåmesens förskola avdelning Prickan Jr. har gått underbart bra.
Blev väl omhändertagen när jag kom då hon som skulle öppna va lite sen. Så det va snällt.
Resvägen gick också bra, det va lätt att hitta.
DSå underbara barn, ja förstår inte hur man kan fästa sig vid någon direkt. Men det gjorde jag, och den lilla tösen gick int ens på vår avdelning. Men ack så underbart söt!!
Och de ville att jag skulle komma tillbaka redan imorrn som vikarie ^^
Och får eventuellt jobba torsdag å fredag på Blåmesen avdelning Prickan Jr. igen :D Hon jag gick för idag blir troligtvis hemma rresten av veckan då hon fortfarande hade feber idag. Men jaa, det återstår att se. Får väl samtal imorrn antagligen om jag får jobba. Hoppas hoppas!


Grattis till mig som lyckats slumra mellan 19,30-21... Är ju inte direkt jätte trött nu.
Kollar premiären av den nya serien The Deep på 3:an. Verkar bra faktiskt. Fast det återstår att se.

Aja.. Nu blire fortsatt The Deep och sen sängen för Alexandra.
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback