Dagens Sanning  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-12-18  |  Tid: 14:15:17

12 - I min handväska


Ja, här kommer dagens punkt på listan.. ^^ Eftersom jag inte har tid att skriva senare idag så gör jag det nu istället :D

I min handväska finns det lite allt möjligt smått å gott välbehövligt.
* Plånbok
* Lypsyl
* Almanacka (varför den ligger där vette fan, för att ja ska skriva upp saker kanske?)
* Penna
* Låsspray och låständare
* Snus (Kronan vit)
* Cigg (Black Devil vanilj o choklad)
* Tändare
* Kvitton finns det nog en del också
* Lite lösa mynt som trillar ur eller som man bara lägger ner när man har bråttom
* Vantar

Det är väl vad som ligger i min handväska just nu. Pendlar mellan två stycken, en lite mindre till vardags och en lite större som ja har med mig när ja blir utringd, i den finnes även då ett par leggings och ett par extra strumpor. Om man ska gå ut och behöver lite mer på sig elelr byta strumpor när man kommer in. Då finns även lite frukt med och en pepsi för att jag ska överleva dagen utan att bli ett monster. (Är jag iofs ändå. Men iaf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback