Dagens Sanning  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-12-12  |  Tid: 12:00:00

06 - Tio saker du inte visste om mig


Eftersom det finns personer som vet typ allt om mig så kanske det inte blir saker de inte visste. Men jaa, skriver 10 saker som inte näms så ofta iaf.

1. Jag älskar Pepsi och behöver ha det hemma. Abstinens annars.
2. Jag är Bisexuell och har varit sen många år tillbaka.
3. Jag är chokladberoende.
4. Jag är hundmänniska men har ändå 4 katter.
5. Jag vill och tror gott om nästan alla människor.
6. Jag tycker om att laga mat.
7. Jag behöver ha ett organiserat kaos omkring mig för att typ må bra.
8. Jag längtar efter att få bli gravid och genom leva det å bli mamma.
9. Jag läser på Komvux för att bli undersköterska när jag helst av allt vill bli förskolelärarinna.
10. Jag älskar att köra bil. (inte när det är snö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback