Dagens Sanning  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-12-11  |  Tid: 12:00:00

05 - Vad är kärlek?


Ha ha ha! Detta va då inte lätt.
Vad är kärlek?
För mig är kärlek så många olika saker, kärleken till en kompis, till en förälder, en person..
Men om man säger såhär då.
Kärlek är något stort, som inte kan beskirvas med ord, utan man behöver nog nästan uppleva det själv för att veta vad det är.
För mig är kärlek något underbart. Det är att tycka om en person väldigt mycket, inte bara kunna säga jag tycker om dig, utan även Jag älskar dig. det är kärlek. Även om man kan va kär, men kärlek är så mycket större.
Kärlek till en vän, man kan tycka om en vän väldigt mycket, så mycket att man kan säga jag älskar dig där med, utana tt det får någon annan betydelse, utan man vet som vän att man är älskad.
Samma med förälder, man kommer alltid älska sina föräldrar, oavsett hur stora gräl man än har med dem. Stor och stark kärlek där med.

Kärlek är svårt att beskriva helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback