Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-08-15  |  Tid: 14:02:05

Tur på stan.


Igår så blev det en lugn dag. Mat hos pappa och vinst på travet, hela 21 kr. Whohoo liksom. Mega rik! INTE! Hade inte suttit fel med iaf en 1000lapp eller så. Men men.. Vi är väl inte födda under den stjärnan som Carina sa.
Så det blev hem och titta på film.

Som jag skrev igår alltså, The Gift och The Dark. The Gift är mycket bättre än THe Dark, den va ju hel skum... Inget ja dirket rekomenderar tyvärr... För det är liksom helt omöjligt att ge sig själv åt döden för att få tillbaka någon annan. Så jaa.. Nej, det va ingen bra film.
Vill se nån annan skäck/thriller/rysare istället.. Tips? The Uninvited ha jag redan sett. Och The grudge ska jag se tillsammans med Angelique.

Igår kväll så fick jag ett sms: Man borde va mer spontan. Å jag fattade inte alls vad som menades, undrade va fan ja skrivit för att få det svaret tillbaka. Och det smset va från Angelique. Och det va bara ett konstanterande. Så vi beslöt oss för att bli lite spontana o trotsa vår sjuka å ta några varv på stan. Vi träffade på Conny, Jani, Fredrik, Keckle och Veronica också. Så vi stannade och pratade bra länge om allt möjligt. Det va riktigt nice :) Så runt 2.30 va man hemma och kröp i säng.

Idag så blire bara chill. Är ju ledig allra sista dagen nu innan jag bara blir helg ledig sen. Så det måste ju avnjutas. Inte för att jag har nåt speciellt planerat, så det får bli soff chill å tv tittande. Ska upp te huset å äta taco bara. Sen får det bli fortsatt soff chill.. :D Skulle spela spel hos grannana uppe i huset, men hoppar nog det. Vill bara vara hemma. Visst, jag ska ju bara göra morgon passet i två veckor.. Men ändå! :D

Nee, nu har jag nog inget mer att delge er.
Så jag säger ha en skön söndag!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback