Shopping  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-08-04  |  Tid: 12:20:13

Örebro here we come!


Ja idag så blir det Örebro och träffa Sabina. Tillsammans med Angelique då :D Det ska bli roligtl. Va ju 2 år sen vi sågs.. helt sjukt alltså va tiden får fort...
Men detta inlägg så skulle bli ett visa upp vad som köpts inlägg.. :P Eftersom ja inte ens skrev det igår.
Men igår så blev det att fixa bilen, inte jag då, men min farbror och pappa. Och sen så blev det ju mat uppe i huset och spel uppe hos grannarna i bråten också.
Det va riktigt trevligt :)

Men här kommer det som fick följa med mig hem från ja, en annan ort i Sverige. Kan inte säga för mycket innan nåt blir officiellt, vet inte om ja får eller borde säga så mycket då heller. Men vill ni veta vart jag köpt det så skriv en kommentar o lämna mailadress så skriver jag svar till er.

 

En mega söt plåtburk för kattgodis :D Och sen väggstickers, som skall få sitta i katternas mathörna under diskbänken :D Sen så fick jag galgar från ikea också. Såna där svarta Hemlis galgar :)


Sen i måndags så åkte jag ju till Jysk, här i Karlskoga. Och där hittade jag ju lite smått å gott också, eller jaa smått kanske man inte kan säga. Så detta finns iaf på jysk. Och snutten har ju sådana krukor som kommer på bild, ordinarie pris 299, men nu va de nersatta till 150, för två alltså. OCh de är ju så grymt snygga så kunde inte motstå.



Dessa krukor :D Är dom inte sjukt snygga??? Joo!! :D Och så blev det prydnadskuddar också till soffan jag väntar på. Haha.. väntat 8 veckor nu idag på soffan. Det finns två motiv till, elefant och leopard. Vill ha dem också.. Men får se... Jag älskar ju afrika tema..

Får se vad man hittar i Örebro idag då.. :)
Nu blire att göra sig klar för att åka sen.

Puss Hej!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback