Gott & Blandat  |   Kommentarer (0)
Datum: 2010-08-23  |  Tid: 23:16:46

Imorgon... och mycket mer...

.. ja då är det dax att möta tandläkaren, eller ja. Kvinnlig tandläkare. Hon är skapligt ung, säkert inte många år äldre än mig. Men hon är säkert bra. Hoppas jag iaf om hon ska sätta en borr å min tand å borra..
Fy tusan va rädd jag är! Inte klokt. Helt sjukt. jag som aldrig haft någon tandläkar skräck förut.
Men nu är det värre än någonsin.. Uscha!!
Men men, när det väl är gjort så kommer det bli skönt. Slippa hålla på å känna det där hemska hålet med tungan. Veta att det är lagat och inte kommer bli större.

Men men, nog om det. Hade besök i helgen. Trevligt besök. Nämligen Rickard. Mysigt! Han kom hit på freda kvällen och gud va skönt det är att somna med någon breve, förutom att Lottie lägger beslag på honom. Lilla kissen. Men bra att hon tyfcker om honom. Vi va i Örebro en snabbis, hittade väl fynd på Netonnet bara. Han köpte chassi och ljudkort. Sen så fick jag små posti-it notisar, överstrykningspennor, en pärm samt 0,7 stift. Alltid bra å ha. Och det va ju toppen bra priser.
Nu ska jag väl få orning på lite räkningar och så. Skönt å ha allt på ett å samma ställe så man slipper springa runt och leta som jag fick gör med ena räkningen. Hatar sånt. Man kan lägga saker precis vart som helst. Men jag tippar på att jag råkat slänga den. Men men, ingen skada skedd, nu är det betalt. Bekymmer ur världen!

Det börjar närma sig 1a september med. Då jag börjar jobba. Får se hur det går, men borde gå bra. Tycker jag iaf :) Vi känner ju varandra liksom. Och har ju jobbat där länge. Men hade varit skönt att få en normal arbetstid. Men men, får leva med detta.
Och på onsdag börjar skolan. Usch å fy!! Elle ja, det ska bli skönt, ännu ett steg mot färdig undersköterska. Ska försöka läsa 3 kurser eftersom att en av kurserna startar senare. Borde klara av att läsa 2 åt gången. Hoppas jag iaf, måste prova. Annars vet man ju inte om man klarar det. har ju iaf nära till skolan. och det är otroligt skönt. Bara traska över gatan så är man där. Hehe. Men detta år så kommer jag inte ha Angelique vid min sida då hon kommer läsa andra kurser. Men jag kommer ju ha Sanna iaf. Och Tuula. Å alla andra. Men jaa.. Angelique är min stötte pelare. Henne jag känner mig mest trygg med även om vi haft våra duster. Så är hon en person jag är otroligt trygg med.
Men det ska nog gå bra det här. Nästa termin kanske man börjar läsa psykologi med.. :D Psykologi B rättare sagt. Wiie! Även om jag inte fick så mycket med av Psykologi A i gymnasiet, så kanske man lär sig mer av denna kurs.

Nu närmar sig hösten med stormsteg också. Inte klokt va fort det går. Va det inte 1 januari nyss å man vaknade bakis efter en brakfest? Hmm.. rysligt fort det går.
Men men, ska försöka boka in lite PartyLite visningar med. Hoppas på några stycken under hösten så man tjänar någon extra krona som man kan roa sig med under mellandags rean.. :D Skulle va otroligt skojjigt å kunna shoppa lite då. Kanske åka till Borlänge? Eller Västerås? Eller jaa, Örebro. Vem vet. Men roligt skulle det vara iaf.

Jag har hittat en ny vän också. Eller ja, träffa henne tesammans med Rickard när vi va tesammans. Men nu så har våra vägar korsats igen. Malin heter hon. En toppen tjej! Kul kul och hon håller dessutom på med partyLite hon med. Skojjigt! Någon att bolla ideér å sånt med.

Nu har jag nog babblat på om både det ena och det andra. Snart får det bli sängen så man orkar upp imorgon. Så jag säger Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback